Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Champions of Anteria - Ubisoft zapowiedział grę powstałą na bazie anulowanego The Settlers: Kingdoms of Anteria
Pamiętacie jeszcze taką grę jak The Settlers: Kingdoms of Anteria? Miała to być kolejna odsłona słynnej serii The Settlers, lecz niedługo po zapowiedzeniu jej w czerwcu 2014 roku słuch o niej zaginął. Dziś firma Ubisoft postanowiła jednak zabrać głos w sprawie, wyjaśniając co i jak. Otóż tej produkcji już nie ma. Tytuł spotkał się z wieloma negatywnymi opiniami, więc studio Blue Byte postanowiło wprowadzić szereg zmian, które są na tyle radykalne, że porzucono starą nazwę i od dziś The Settlers: Kingdoms of Anteria to Champions of Anteria. Gra ma zadebiutować 30 sierpnia na komputerach osobistych i sprzedawana będzie za 30 euro, czyli około 128 zł.

Nim jednak przejdziemy do konkretów, mamy jeszcze jedną ważną wiadomość – choć Champions of Anteria nie należy do cyklu The Settlers, tak marka ta żyje nadal. Niestety deweloperzy nie zdradzili, jakie mają wobec niej plany na przyszłość.

W Champions of Anteria uczestniczyć będziemy w trwającej około 20 godzin przygodzie, opowiadającej o walce gracza z Plemieniem z Wydm, Szarobrodych i Złamanej Koronie. Tytuł to strategiczna gra RPG, która w porównaniu do The Settlers: Kingdoms of Anteria ma cechować się znacznie zminimalizowaną warstwą strategiczno-ekonomiczną. Sprowadzać ma się ona do zarządzania niewielkim królestwem, w którym będziemy stawiać budynki, wykuwać nowe bronie, wytwarzać eliksiry itd. Wszystko to zostanie jednak bardzo uproszczone, gdyż główną atrakcją mają być właściwie misje.

Te będą różnorakie – od konieczności eskortowania wozów i ochrony wież, po nacieranie na wrogie stolice, w których znajdą się także silni bossowie. Rozgrywka w nich to coś w rodzaju miksu Torchlighta, World of Warcraft i Divinity: Original Sin. Gracze kontrolować mają trójkę herosów dysponujących unikalnymi zdolnościami (trzeba będzie wybrać przed misją 4 z 12 umiejętności), i z ich pomocą siekać i rąbać napotkanych wrogów. Co ciekawe, młócka nie ma stawiać tylko na wartką akcję, gdyż w dowolnej chwili włączymy aktywną pauzę i zaplanujemy kolejne ruchy. Z kolei potyczki z bossami przypominać mają gry MMORPG. Możecie więc liczyć na kilkufazowe starcia.

Źródło:
"Góral" - GRY-OnLine
Klemens
2016-04-21 20:08:03
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow